Kort om mina senaste år.



onsdag 24 april 2013

IRE Nano Kniv

Efter att jag sökt lite i mitt minne börjar jag undra om det inte var just IRE man ville erbjuda mig i Göteborg innan jag åkte till Paris och fick bortopererad levern.. Men jag är inte helt säker. Jag ska leta i mina papper och se om jag hittar det. Men i så fall skulle det vara precis i början på att man gör det på människor. Då sa man att man gjort det på ett tiotal och att överlevnadsprognosen inte var positiv. Något måste man förändrat i så fall. Men som sagt jag ska se om jag hittar det först innan jag kommenterar detta vidare.

Svaret har börjat lägga sig lite idag men nu kommer tomhetskänslan igen och vetskapen att de säkert kommer kräva att jag ska göra en cellgiftsbehandling innan de vill behandla och det vill jag INTE, jag vägrar. Kan man det tro? Kommer de fortsätta med samma behandling om jag vägrar. I vart fall sätter jag nu alla mina förhoppningar till att Lunds bara svarar "Självklart kommer vi ta bort den lilla elaka metastasen som inte ville dö av strålningen".

En länk till hur det kan gå till:
http://www.wusa9.com/news/article/154844/28/NanoKnife-Removes-Cancerous-Tumors-Without-Surgery

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar