Kort om mina senaste år.



torsdag 4 april 2013

Röntgentid !

Såja, nu damp kallelsen till röntgen ner i brevlådan. Måndag den 15 april kl 08.30 ska jag inställa mig på tredje våningen i Röntgenhuset på Malmö Sjukhus. Om några dagar kommer säkert läkartiden också.
Även om jag visste det var dags och jag visste vi närmar oss vecka 16 blir det så bestämt när brevet väl kommer. Men det ska säkert bli bra. Så måste jag tänka, jag vill verkligen inte ha en ny cellgiftsomgång. Absolut inte någon som helst ork för det. 

1 kommentar:

  1. Att vänta och våndas är alltid jobbigt...jag väntar också på röntgen den 16/4 och det jobbiga läkarbesöket den 22/4 där man får veta ....det man inte vill eller vill...hoppas allt är bra med dig och mig....Dum spiro spero..
    = så länge jag andas , hoppas jag...
    kramar om dig, Berita

    SvaraRadera