Kort om mina senaste år.



fredag 26 april 2013

En sida värd att läsa

Ibland när man letar efter något eller googlar på nätet efter något speciellt kommer det upp intressanta sidor som man inte kan låta bli att kolla igenom. Denna är en jag fastnade nyss för och vill dela med mig av:
http://www.cancure.org/choiceoftherapy.htm

För vissa kan den vara intressant för andra inte alls.

Även om jag vet att inget går snabbt med sjukvården har jag ändå redan börjat kolla igenom posten i förhoppning att där ska ligga en liten kallelse till ny tid hos onkologen. Har faktiskt fortfarande inte heller fått veta något från Försäkringskassan heller, vilket jag undrar mer och mer över och tänkte att har jag inte fått någon info när nästa vecka är över, ringer jag och frågar vad som händer i mitt ärende. Vill ju klart veta tankegångarna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar