Kort om mina senaste år.



måndag 19 augusti 2013

Inte många dagar kvar nu!

Tiden rullar på och snart är det dags att packa väskan för en ny sjukhusvistelse. Dock tänker jag och hoppas att den blir så kort som möjligt. Eftersom det är i Lund tycker alla jag ska stanna på kvällen på onsdag men hade det varit här i Malmö hade jag nog helst åkt hem över natten men jag inser att det blir lite jobbigt att ta sig fram och tillbaka med tanke på att jag ska vara tillbaka i Lund redan kl 7 på morgonen och alla som pendlar vet att tågen inte alltid kommer fram när det är tänkt. Däremot hoppas jag bli hemsläppt på torsdag kväll men det förstår jag om ingen kan svara på att det med säkerhet kan bli. Men såklart är det allra viktigaste att man får bort metastasen och att allt går bra. Vet ju inte vad jag ska förvänta mig eftersom det är en ny metod med få som vet hur allt ska vara. Men jag räknar med att allt går som planerat.

4 kommentarer:

  1. Lycka till:) hoppas allt går bra!
    Katarina

    SvaraRadera
  2. Idag är det torsdag och jag liksom många andra som följer Din blogg tänker på Dig. Jag önskar Dig att lundadoktorerna kan göra och gör ett bra jobb och befriar Dig från sådant som inte hör hemma på Din lever. Kram Tanja

    SvaraRadera