Kort om mina senaste år.



fredag 30 augusti 2013

RF datum kom med posten idag!

Inom två veckor sa man och det blev tre, men återigen, det var väl hyfsat snabbt för att vara vår sjukvård. Den 19 september fick jag en tid för RF och om allt kvarstår som innan kommer man göra ingreppet på mig. Det känns skönt att fått en tid och att det inte drog ut mer än så på tiden.

Det som gör mig mest nervös är klart lungmetastaserna som jag inte fått något besked om. Spirometrin verkade gå bra men jag fick klart inte veta helt säkert. I slutet på september är remissen skriven till och det kan säkert dröja några veckor till innan jag får veta om de är villiga att göra laserbehandlingen här i Sverige. Annars får jag söka utomlands och hoppas på förhandsbesked. Men en sak i taget. Såklart. Jag räknar med Lund. Och jag räknar med laserbehandling och jag undrar om det är tarmcancerns eller lungcancerns metastaser som växt. Det har ju klart stor skillnad för fortsatt behandling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar