Kort om mina senaste år.



tisdag 13 augusti 2013

Massage är kanon!

Vår hund, Selma, är inte bättre. Hon hostar och hostar och hostar och tittar helt oförstående på oss och ser ut att undra;; varför låter jag så här, vad händer. Det är inte helt enkelt att försöka hålla henne mer stilla så hon kan vila bort sjukdomen men vi gör vårt bästa. Själv känns det som jag blev botad efter att varit på regndroppsmassage. Vi får se när jag vaknar imorgon. I morse var jag helt borta men efter massagen var jag först trött men sen kändes det mer än bra, kanske vaknar jag frisk imorgon.

Imorgon är det dags för röntgen. Sen är det nästan två veckors svarsväntan. Inget nytt från Lund men det känns fortfarande som det lär dröja några veckor till innan det blir av. När jag ska träffa min onkolog måste jag fråga om det inte snart är dags för rektoskopi. Fick för två år sen veta att det skulle ske ungefär som nu vilket borde finnas med i mina papper. Men det är så mycket annat som blir bortglömt så även detta kanske fallit mellan stolarna med, bäst att fråga..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar