Kort om mina senaste år.



tisdag 6 augusti 2013

Mitt "nya" liv!

En resumé om mitt egna liv från april 2009:
Diagnos ändtarmscancer med lever och lungmetastaser stadie IV, inoperabelt
Diagnos 2013 andtarmscancer med spridda metastaser lever, lunga, kroniker
Ensamstående 54 år,  med 3 barn (18,21 23 idag) samt hund
Bloggat sen 2010 om min cancer: http://caminodekarin.blogspot.se/
·         En leveroperation
Operation/borttagning av ändtarm
Operation höger lunga
Operation vänster lunga (hittade man även ny modertumör)
·         Fyra cellciftsbehandlingar
En strålbehandling

Mindre operationer däremellan samt ingått i studie av Tarceva och däremellan en väntan utan dess like under mina ”sjuka”år  fram till idag. Har fortfarande en hel del operationer och behandlingar framför mig och ingen ekonomi kvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar