Kort om mina senaste år.



söndag 25 augusti 2013

Quigong

Tillbaka på banan igen, tror jag i alla fall. Har börjat med qigongen igen och det känns alltid bra att kunna göra den varje dag. Blir som en stor saknad att vara tvungen att hoppa över. Kroppen stärks och blir mer smidig. Man känner att den verkligen gör nytta när man inte kan göra den.

Nu ska alla mediciner försvinna och hjärnan vakna till liv igen så kommer jag säkert snart känna mig ok igen. Blir en hel del frågor till imorgon så bra om jag kan vara skärpt nog för att komma ihåg att skriva ner alla. Har faktiskt aldrig tidigare varit med om att det suttit så hårt insnöat i mitt huvud att jag känner så här många dagar efter att jag är lite groggy därför  är jag nog rätt säkert på att det har något att göra med det höga blodtrycket jag fick. Det måste stå om det i min journal men det viktiga är ju att det inte händer igen för det lär ju bli många gånger till med nedsövning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar