Kort om mina senaste år.



torsdag 9 februari 2012

Det blir bara mer och mer!

Inget nytt från läkaren, men det var väl ingen som trodde det heller. Tror, kanske hon ringde en eller två signaler idag men sedan försvann samtalet. Det var  någon okänd och alltså kan jag ju inte helt säkert veta. Tur jag kan sysselsätta mig varje dag med allt som ska göras innan Erika åker till Sydney på söndag. Ju mer vi börjar med det desto mer grejer dyker det upp. Det ena leder till den andra och "Kom-i-håg" listan börjar bli lång och dagarna krymper. Men det viktigaste är så gott som klart och med lite tur kommer även det internationlla körkortet imorgon. Två presenter till barnen i familjen är förhoppningsvis i vårt brevinkast imorgon också för det är inte lika kul om jag måste skicka det i efterhand och hon inte hinner få det innan hon träffar dem första gången. Så lite nervöst blir det imorgon. Men heja posten, upp till bevis nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar