Kort om mina senaste år.



måndag 13 februari 2012

Som det kan bli

Måste fått i mig något som inte var bra igår. Har haft magont sedan igår kväll och halva dagen idag. När magondat försvann kom en förfärlig huvudvärk. I och för sig en värk jag blivit van vid. Den känns nästan som man är bakfull eller som om man inte sovit på tre dygn och huvudet bara vill sova men får vänta lite till. Så fort man vänder huvudet från en sida till en annan vill man bara skrika av smärta. Det har säkert något med alla behanldingar eller själva sjukdomsbilden att göra och jag tror den kommer så fort man ansträngt sig för mycket. Det var en lång dag igår som började kl 5 på morgonen och sedan höll jag igång till tio på kvällen så det var säkert därför jag fick den idag.
Nu är i alla fall Erika på plats i Sydney efter ett dygn och några timmars resande. Fri tillgång av Internet denna vecka är fyra timmar, så inte lär det bli särskilt mycket jag kommer höra från henne inte. Men huvudsaken är att hon har det bra. Till helgen ska hon till den familj hon ska jobba hos och då får hon helt fri tillgång, hoppas jag. Så jag får väl bärga mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar