Kort om mina senaste år.



onsdag 15 februari 2012

En lång månad

Bara för att inte vara orättvis måste jag berätta att paketet kom fram till Emelie idag. Det tog alltså åtta arbetsdagar. Men det kom fram och ingen postman eller kvinna åt upp godiset. Och det är jag glad för.
Tänk varje år förundras jag över att februari kan kännas som längsta månaden på året. Drygt halva månaden avklarad men hu, vilket väder vi haft idag. trots detta tog jag ändå strandpromenaden idag. Selma behövde verkligen springa av sig men det märktes att även hon tyckte det var lite väl kallt och protesterade aldrig när jag kallade på henne utan ville nog som jag bara komma runt och känna att vi rört på oss. Det kändes i alla fall bra när vi kom hem. fast ibland undrar jag om jag har levern på rätt ställe. jag vet det låter knäppt men när jag går några timmar sådär så känns det som om den flyttar på sig, men jag är övertygad om att det bara är en känsla, om än så obehaglig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar