Kort om mina senaste år.



onsdag 22 februari 2012

Trötthet är tydliga tecken vid fel på njure

Nu är jag ingen expert och kan egentligen ingeting om njurar men när jag slår upp allt om njurar och första symptom på att något är fel återkommer hela tiden ordet trötthet. Något jag absolut inte kan förneka att jag inte lider av. Trött och energilös med illamående emmellanåt. Men varför har jag inte kunnat få den informationen tidigare? Som vanligt är mina frågor många och antagligen får jag inte svar på hälften ens. Men mina tankar går mera till hur jag ska orka med två nya operationer när jag är såhär trött. Men det får ju gå det med och jag antar att jag kommer få besked i Freiburg om det är något konstigt med det. Vet bara att jag ska dricka mycket och att det kan bli med extra dropp under en operation.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar