Kort om mina senaste år.



tisdag 21 februari 2012

En njure mindre, och lite till...

Så var det med det. Min vänstra njure fungerar inte alls mera och från min högra rinner det långsamt. Men man ska inte göra något åt det nu i alla fall. Nu har jag bara fått svaret per telefon och det är möjligt jag får lite mer information nästa gång jag kommer. Men det känns ju lite konstigt måste jag säga. Jag vet man kan leva utan en njure men om den andra inte fungerar helt som det skall blir jag klart lite rädd för vad det kan orsaka framåt i tiden. Men det antar jag att jag får tänka på efter operationerna. Det var inget som skulle påverka mer än att om jag inte själv kan dricka måste jag ha dropp för att hela tiden tillföra kroppen vätska, det var det enda. Och det känns bra att det inte var värre ur den aspekten. Man får vara glad för det lilla i sett från vår synvinkel. Vad det beror på är jag klart nyfiken på men tror aldrig jag kommer få en riktigt svar. Det kan vara Avastin det kan vara operation.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar