Kort om mina senaste år.



måndag 15 oktober 2012

Allt eller inget!

Ibland händer inget och ibland allt på en gång. Ladies night kvällen var super trevlig liksom nästa kväll i goda vänners sällskap. Det jobbiga var att jag anmält mig till en kurs som var mellan 10-17 både lördag och söndag. Jag fick sätta klockan för att komma upp. Klart jag var super trött på söndag kväll och idag har jag försökt hämta mig, men det lär ta några dagar. Nu ska jag inte klaga för jag har haft det riktigt, riktigt kul men som sagt trött var ordet. Denna gång inte cellgiftstrött och det är en himla stor skillnad på.

Kom ändå så långt idag att jag efter att hoppat runt lite på olika gym för att testa vilket som är bäst, gick jag tillbaka till det jag alltid tränade på innan. Träningsverket. Både för det ligger nära, är bra pris, bra personal, inga konstigheter eller extra tillägg och bra lokaler. Tänkte egentligen att det skulle bli Sportlife men det har medlemsavgifter och en massa andra konstigheter med priser och så vet inte den ena vad den andra säger, det blev för rörigt för min del. Det var nog bättre på den tiden de var lifestyle och inte sportlife. Inget ställe jag kommer rekommendera i framtiden i alla fall. Blir man inte bra bemött, vill man klart inte fortsätta där. Sen var det så bökigt om jag skulle frysa kortet om det blir så att jag inom ett år ska opereras och så. På Träningsverket är det bara att visa intyg så fryser de det så länge man inte kan träna. Stor skillnad på det  med. Men nu är det gjort . Jag löste det billigaste med träning mellan 5-15 som en annan pensionär, men om det blir så att jag ångrar mig kan jag uppgradera mitt kort, bra tyckte jag och slog till med en gång. Så nu ska här tränas...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar