Kort om mina senaste år.



söndag 21 oktober 2012

Bort-hemska tankarna, spöka för någon annan

Söndag idag och vi går in i vecka 43 imorgon. Fortfarande ingen kallelse till röntgen vecka 46, men ibland skriver de visst inte något nytt förrän det blivit ny månad. Vi får se. Vet inte varför jag har känslan av att jag kommer få efterlysa denna också, men än är det rent för tidigt. Så var vi där igen. Jag skulle inte tänka på det, men kan inte låta bli att räkna veckorna. Eftersom jag börjat träna börjar jag klart känna en massa konstigheter i bålen med. Inbillar mig att allt hänger samman, men ibland poppar klart en liten tanke upp att det kan vara levern som spökar ändå- men fy, bort med de hemska tankarna. Halva tiden gått- halva tiden kvar. Ska säkert bli bra det här. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar