Kort om mina senaste år.



onsdag 24 oktober 2012

Träna, träna och träna!

Tränat, tränat och tränat idag. När jag vakande i morse trodde jag inte ben eller armar skulle klara av att ens ta sig till träningslokalen. Det gjorde att jag fick vänta ett tag innan jag verkligen bestämde mig för att om jag inte orkar kan jag ju alltid avbryta passet. Konstigt att vissa dagar finns inte krafterna alls i mig och vissa dagar känns det som jag har all världens energi. Gäller att ta till vara på energidagarna och få uträttat så mycket som bara går. Sen är de de andra dagarna som man får vara nöjd med att de är halvfart. Men nu har jag ett träningskort som jag kan gå när jag vill på. Innan var det bara till innan kl 15.00 måndag till fredag. Idag ändrade vi det vilket gör att jag kan gå när som. Jag hade tre månader till godo från innan. När jag blev opererad och inte kunde gå alls längre. Han var vänlig nog och lät mig få det till godo i form av att jag kunde gå när som. Hellre det än att han la på tre månader som han först ville för nu kan jag gå även på helgerna, vilket jag ibland känner att jag vill. Valfriheten är mera värd, för jag. Fast klart lugnare en vardag innan klockan blivit tre såklart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar