Kort om mina senaste år.



söndag 7 oktober 2012

Tillbaka igen!

Tillbaka igen efter en helg i Göteborg och en halvdag i baskethallen här i Malmö. Fredagen tillbringade jag hos min kusin och det var klart trevligt som vanligt. På lördagen tog jag bussen från Kungsbacka in till Scandic crown intill Göteborgs central för att tillbringa dagen med "stomi" föreläsningar. Eftersom jag aldrig tidigare varit på något möte med Ilco visste jag absolut inte vad jag kunde förvänta mig men lite besviken var jag. Ämnena man valt att ta upp var intressanta och kunde vara bra men tyvärr var en del av inspiratörerna inte alls inspirerande trots att de verkligen hade en bra historia att berätta. Det är få förunnade att ha båda delarna. Sen var det klart en del föreläsare som visste allt och var trevliga att lyssna på, tyvärr var det inget nytt för mig så då blev jag besviken för det. Jaja, inte ska jag klaga för det är ju en massa människor som lagt ner en massa arbete för att få fram en bra dag och det hade de om man ser till det stora hela. Sen är det upp till oss att ta emot rätt saker och vara positiva, så det ska jag vara nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar