Kort om mina senaste år.



onsdag 17 oktober 2012

Cancergalan

Jag har fortsatt sova men nu beror sömnen på både trötthet och att jag inte kan somna när jag går och lägger mig. Det blir en ond cirkel. Hittar säkert snart rätt på det.
Har passat på att träna en del men det känns fortfarande lite overkligt och gör kroppen trött såklart. Men det blir snabbt bättre och bättre för var gång. Huvudsaken är att jag kan träna. Ibland dyker fula tankar upp som att det kanske inte blir långvarigt. Får inte tänka så men jag hade nog varit omänsklig annars.

Nu är det bestämt att jag åker på Cancergalan den 31 oktober i Stockholm. Möter upp med min Barcelonatjej på förmiddagen och så kan vi se om vi kan njuta lite av vår vackra huvudstad. Ska bli superkul och fantastiskt att jag kan planera så pass långt i förväg nu. Det var ett bra tag sedan.

Veckorna går och idag kom jag på att jag glömt beställa tid till vårdcentralen för att spola min power port. Skulle egentligen gjorts idag men nu får det bli på måndag. Det ska säkert var ok. Vill verkligen vårda den med tanke på vad som hände med den förra. Får hålla bättre koll till nästa gång den ska spolas. Var fjärde vecka är det dags. samtidigt som jag skriver detta väller en riktigt obehaglig känsla över mig som påminner om dagarna då man får cellgift, fy. Får ändra fokus och koncentrera mig på att göra våra trevliga rosa bandet istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar