Kort om mina senaste år.



måndag 15 augusti 2011

Allt samlat till onsdag

Nu har jag alla tider för inskrivning, stomisköterska, narkosläkare och tandläkare på samma dag. Lika bra det. Tacksam att remissen gick så pass fort och att jag snart slipper tandvärken. Riktigt jobbig värk. Känns som halva underkäken är inflammerad. Men jag hoppas att det mest är inbillning. Snuvan tilltar lite men jag hoppas att den stannar nu. Jag brukar inte vara så väldigt förkyld när jag väl blir smittad. Fast det kanske är mest som jag tror för under de senaste 14 åren har jag haft fyra lunginflammationer. Men jag har nog alltid jobbat i alla fall. Har inte haft så hög feber vid dessa tillfällen. Har mest varit hosta. Första gången jag hade det var i september för 14 år sedan. Jag kommer ihåg att jag alltid frös och satte på barnen overall i september månad. Stackarna! När jag blev frisk insåg jag att det var min feber som gjorde att jag frös och inte vädret. Men annars hade jag ju inte kommit ihåg det, klart.

Inget regn idag utan har varit en mycket behaglig dag med förhållandevis varmt och en hel del sol. Hoppas vi får mera av detta nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar