Kort om mina senaste år.



torsdag 11 augusti 2011

Känns bra idag!

Nu börjar det kännas riktigt bra. Dagarna kommer gå fort fram till den 24, nu när jag vet och inte bara väntar. Det känns mer specifikt. Ska försöka hämta så mycket kraft det bara går innan operationen. Men om jag förstår det rätt kommer det inte bli en så jobbig rehabilitering som det var med leveroperationen. Inga specifika restriktioner utan jag kan om allt går bra vara tillbaka som inget ting efter ca två-tre veckor. Om det blir cellgifter efter detta är inte bestämt ännu utan det får tiden och operationen utvisa. Klart jag hade många frågor men just nu känns de obetydliga. Det kommer ge sig. Det får komma efterhand. Bara att bestämma var stomin skall sitta känns konstigt och inte riktigt vad jag kan ta ställning till idag. Typ kommer jag ha höga eller låga byxor på mig i fortsättningen?! Men det är nog mer modebetingat, eller? Någon som vet?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar