Kort om mina senaste år.



fredag 19 augusti 2011

Några dagar kvar

Ny går tiden fort och snart är det dags. En hel del som måste falla på plats och bli klart. Inte för att jag inte kan få det gjort efter operationen men en del saker måste göras innan, som att betala räkningar och hoppas på att ingen ny kommer under tiden jag är inlagd (men det ska det inte göra för jag har ändå den kollen, tror jag). Gå på malmöfestivalen en gång (imorgon) måste man hinna med. Det lär ju inte gå efteråt, haha. Inte för att jag tvunget måste det, men det är något helt annat att tänka på. Men åh, vad tråkigt det är med hösten som redan kommit till Skåne. Känns som man snart måste ta fram vinterkappan! Inte kul alls. Något annat som inte heller är så kul är att snart åker Emelie tillbaka till Barcelona. Kanske dröjer det till jul innan jag får träffa henne igen, snyft. Men tur det finns Skype. Avståndet krymper med det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar