Kort om mina senaste år.



onsdag 3 augusti 2011

Återbesök till kirurgen

Nu blir jag väldigt konfunderad. Har precis fått en kallelse till kirurgen. Onsdag den 10, nästa vecka (snabbt tycker jag). Sist jag var hos honom sa han att jag inte behövde komma tillbaka utan att han ansåg allt klart för att jag skulle kunna bli opererad. Eftersom jag inte hört något från min onkolog vet jag inte om det är positivt eller negativt. Men jag föredrar att tro att det bådar gott innan jag vet något annat. Väldigt nervöst. Är inte riktigt mig själv dessa dagar innan jag vet vad som ska hända med mig.

Kan just nu i alla fall glädja mig åt två riktigt helsköna, soliga dagar. Satt i Västra Hamnen från klockan tre till elva igår och pratade och bara njöt av utsikt, värme och allt liv. Vi avslutade kvällen med en supergod pizza på V.E.S.P.A. Gör gärna om en sådan här dag. Idag har varit mindre glamoröst med fönsterputsning och promenad med Selma. Hon vill dock inte gärna gå mitt på dagen. Det är för varmt för henne då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar