Kort om mina senaste år.



måndag 22 augusti 2011

Dags att packa!

Så nu är det dags att få ner de få pinaler som behövs med till sjukhuset. Böcker, glasögon och tandborste är väl viktigast. Böcker för tidsfördriv, tandborste för att slippa tandvärk. Kanske öronproppar om någon skulle snarka i samma rum som mig!

Har varit jätteslarvig de senaste dagarna. Borde städat, handlat, tvättat och strykit men av någon anledning har det kännts så främmande att börja med det. Jag antar att flickorna klarar sig i alla fall. Tror det kommer tycka det är skönt att ha mig borta ett tag även om det är för att jag är på sjukhuset. Men jag fick i alla fall inlämnat min bil för service och besiktning idag. Nu håller jag hårt i tummarna för att det inte skall vara något mer fel på den. Det räcker inte min sjuklön till, det blir några tusen i alla fall.

Antar det kommer dröja ett tag till vi hörs igen. En vecka tio dagar har man sagt om allt går som det ska göra. Då hörs vi igen men tills dess håll tummarna!

3 kommentarer:

  1. Lycka till!! Ser fram emot att läsa om resultatet! Håller alla tummar :) /Bodil

    SvaraRadera
  2. Tänker på dig Karin! Håller tummarna.Lycka till.Chantal

    SvaraRadera
  3. Hoppas att du mår bra Karin och kommer snart hem
    /Marie

    SvaraRadera