Kort om mina senaste år.



söndag 14 augusti 2011

Tandvärk och förkylning

Är så rädd att min tandvärk ska gå över och bli en inflammation och på så sätt stoppa operationen samtidigt som jag blir påmind om att inte träffa för mycket förkylda människor. Folksamlingar, affärer, bussar och andra ställen där det kan tänkas finnas smittor på. Kom och tänka på det när jag var nere på basketlägret förra veckan och en hel del förkylningar redan kommit igång. Så typiskt att det börjar i och med att skolan startar. Inte för man kan gå och tänka på det hela tiden men man kan kanske undvika det om det går och tvätta händerna ofta, ofta.

Om någon undrar hur vädret är i Malmö kan jag informera om att det REGNAR. Det är kvavt, blåsigt och regn. Gissa om vi är trötta på regnet nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar