Kort om mina senaste år.



onsdag 10 augusti 2011

Operationstid!

Så, nu har jag fått en tid för operation. Den 24 augusti blir det. Men kommer kolla om bukhinnan ser ok ut från metastaser är den det fortsätter man med att ta bort hela ändtarmen. Har jag metastaser vaknar jag upp med ändtarmen kvar. Känns skönt att äntligen få ett svar och förhoppningsvis komma ett steg närmare tumörsfri. Min lunga blir en senare sak men det tänker jag mindre på nu. Men samtidigt är det metastaser som måste bort. En sak i taget. Jag är glad över att ha fått denna tid och känns mycket bättre att få veta än denna ovisshet jag haft hela tiden. Nu håller jag tummarna för att jag kan bli opererad. Dessutom blir det så att Emelie kan vara med och slipper komma hem under skoltermingen. Hon åker tillbaka till Barcelona den 31. Det känns också jättebra! Idag känns allt både bra och lite nervöst.

1 kommentar:

  1. Håller tummar att allt går bra för dig
    jag hade samma typ av operation och fick kolostomi på vänstra sidan
    promenera och stärk dig innan operation
    så mycket du orkar
    ska tänka på dig den dagen
    /Marie

    SvaraRadera