Kort om mina senaste år.



tisdag 16 augusti 2011

En vecka kvar

Nästa tidsdag kl 11.30 blir jag inskriven på avdelning. Känns för tidigt på dagen. Den dagen kommer jag hinna bli så nervös. Bättre att vara hemma till kvällen. Men jag antar att det är en del som skall gås igenom och förberedas så tiden går förhoppningsvis snabbt ändå. Får jag ha med mig en eller två döttrar  kommer tiden gå fortare. Vi får se. Nu längtar jag bara till allt är över och jag kommer hem. Hoppas jag snabbt kommer igång och kan gå ut och promenera igen. Frågade min kirurg om det blir ytterligare en cellgiftsbehandling efter operationen men det kan man tydligen inte veta förrän efteråt. Hade att göra med hur det såg ut. Alltså det man tar bort. Så min fortsatta behandling vet man inte hur man skall fortsätta med. Men vad jag kan förstå blir återhämtningen snabbare utan gifterna och ju snabbare jag hämtar mig desto snabbare kan jag få bort metastaserna i lungan. Men en sak i taget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar