Kort om mina senaste år.



söndag 21 augusti 2011

Dagarna går...

Malmöfestivalen är ig¨ng. Kändes lite tragiskt att gå runt där. Man märker helt klart att det är indragningar till höger och vänster och festivalen är inte vad den brukar vara. En massa matstånd där det ryker från en del och doftar gott från andra men det blir för bra och jag tappar nästan matlusten. Fast lite churros går alltid ner... Har du inte prövat det förr så testa. Men man blir lika mätt av dem som en hel middag.
 Försöker koncentrera mig på allt annat än att tänka på operationen nu. Tycker det går riktigt bra. Men lite mycket pirrig i magen blir jag när jag tänker på att det snart är tisdag och då är det dags för inläggning. Ibland undrar jag var jag gjort för fel i mitt liv, varför ska jag gå igenom allt detta. Kan det vara så enkelt som att jag ska lära mig att vara sjuk och se blod, stygn och sprutor på nära håll? Men så enkelt kan det inte vara. Men något måste det vara som jag ska lära mig. Kanske det bara är att jag ska bli mer ödmjuk... Kanske finns inget svar. Det är ok det med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar