Kort om mina senaste år.



fredag 14 oktober 2011

Emelie på blixtvisit!

Så var röntgen avklarad för denna gång. För en gång skull tar det inte så många dagar innan jag för svar (hoppas jag). Besök hos (ny) kirurg på onsdag förmiddag. Det känns bra sen är jag klart som vanligt lite nervös för svaret och vad man tänker göra med mig, men det får vi ta då.
Nu ska vi glädja oss åt att Emelie kommer hem på en snabbvisit även om det inte är av bästa anledning hon kommer hem. Hon har haft allt möjligt på en och samma gång men värst har varit att vi med största sannolikhet kan konstatera att hon har migrän. Men det är inte därför heller hon kommer hem. han har haft feber i flera dagar nu och ont i magen och kännt sig allmänt kras. Hon var hos läkare idag som tror det är ett virus hon fått och att det ska gå över snart. Vet själv hur det var när man var sjuk, det var bara och ingen annan än mamma som gäller. Det bygger klart bara på känslor men dem ska man verkligen respektera. Jag är glad att se henne och hoppas att hemmiljön ska göra att hon blir bra. Hon åker tillbaka redan på tisdag morgon så det blir klart bara en blixtvisit, sen kallar skolan igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar