Kort om mina senaste år.



torsdag 13 oktober 2011

Samlingspunkt hade varit bra!

Jodå, vattenlavemang fungerar och det blir en annan "frihet". Men jag har så mycket att lära mig nu, det blir nytt hela tiden och nya frågor dyker upp efterhand som man påbörjat något. Tycker det gjort så de sista åren. Det hade behövts en hemsida med all information samlad med hänvisningar till olika hemsidor och bloggar där man kan samla in det man söker efter. Inser att det skulle vara ett jätte arbete men kanske kan man skicka ut någon form av förfrågan till alla eller lägga en blänkare på facebook eller något. Ha en samlingspunkt som organiserar det från. Man vill ju helst det ska ske från regionsnivå och att det går genom någon form av filter för att inte missleda. Tyvärr får man inte tillräckligt med information från sjukhuset av olika anledningar som t ex: tidsbrist, brist på kommunikation, administrativa brister. Fick ju själv informationon att jag inte skulle söka så mycket på nätet, men tack och lov att jag gjorde det för annars hade jag aldrig blivit opererad. Men jag inser att jag haft tur och att detta inte gäller alla men säkerligen en massa till som mig om de bara visste var de kan söka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar