Kort om mina senaste år.



fredag 7 september 2012

Beresta barn!

Igår, eller rättare sagt inatt hade jag en dotter som 24.00 landade på El Prat i Barcelona, samtidigt på andra sidan jordklotet landade min andra dotter samma tid vår lokala tid (hennes kl 08.00 på fredag morgon) i Brisbane, Australien. De blir vekligen beresta i alla fall men saknaden efter dem är klart stor. Nu stannar jag och sonen hemma och jag får ta hand om mina problem som att hela kroppen sticker och är irriterande. Jag får klia mig hela tiden och smörja in mig i lager med feta krämer igen. Men, men jag har sagt att det inte är mer än två veckor kvar sedan är det bara att avvakta att biverkningarna ska klicka av. Sist och längsta uppehåll jag haft var elva månader och det var underbart. Jag började känna mig som en människa igen hoppas det går lite fortare enna gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar