Kort om mina senaste år.



måndag 10 september 2012

Jag längtar...

Idag har jag verkligen njutit av det underbara sensommarvädret. Jag kan inte påstå att min ork är så vidare bra men jag tog mig till havet och klarade av det utan större konstigheter. Kände ändå att min vanliga runda får vänta men orken finns där inte allt för långt bort. Sen satt jag en timme vid havet och njöt medans selma sprang omkring och lekte med en kompis och badade för fullt. Lite positivare kändes det ändå när jag kom hem. Men när jag tänker på det var det nog ungeför så här jag kände mig i slutet under förra cellgiftsperioden också. Krafterna liksom bara inte sinar och hjärnan fungerar inte som man själv önskar. Men en vecka kvar och sen är det klart och bara att komma igen så snabbt som möjligt, jag längtar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar