Kort om mina senaste år.



måndag 24 september 2012

Imorgon är det dags!

Idag hände det. Jag fick en återbudstid till imorgon. Så glad och såååå nervös. Kan inte vänta samtidigt som jag är lite rädd för resultatet. Men, nu är rätt tankar viktiga så jag ska bara tänka positivt, det kommer bli bra, det kommer vara bra resultat.
Nu blir det ny läkare och det känns klart konstigt. I mer än tre år har jag haft samma läkare och har sluppit till och med vikarier under denna tid. Jag hoppas han är påläst så inte halva tiden ska gå åt till att berätta min bakgrundshistoria. Men framför allt hoppas jag att det blir en bra läkare som förstår mig och mina problem, precis som min förra gjort. Kemin är ändå viktig. Det är inte alltid visheten och kunskapen ger bästa resultat.Tiden är knapp när det är många frågor och mycket att ta ställning till. nu får morgondagen utvisa resten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar