Kort om mina senaste år.



torsdag 27 september 2012

Nu kör vi!

Igår var jag och träna för första gången på över tre år och så härligt det kändes. Klart jag inte vågade ta i som jag brukade och det får man klart inte. Lite rädd om kroppen är jag allt efter alla operationer och den senaste som var i april kanske man ska tänka lite extra på. Men det gick bra och jag kommer klart fortsätta så länge det bara går. Tycker till och med att jag har mindre ont på vissa ställen som kändes jobbiga innan. Kanske var så enkelt som att det bara behövdes lite träning för musklerna så kom de igång. Vi får se, det kommer säkert inte visa sig helt förrän om någon vecka, sådär. Men ingen träningsvärk idag måste tyda på att jag inte tog i för mycket i alla fall. Nya tag imorgon. Kanske vågar jag ta i lite mera då. Vi tål nog mer än vi tror. Men helt klart är det mina promenader som gjort att jag orkar mer än jag tror. Tänker att ju mer positiv jag är ju bättre resultat får jag om två månader vid ny röntgen vecka 46 (och svar vecka 47 är inskrivet så jag hoppas slippa dividera om detta nästa gång också). Nu kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar