Kort om mina senaste år.



lördag 8 september 2012

Vilket tråkigt bakslag!

Igår var jag på väg och gå min vanliga promenad med Selma men insåg rätt snart att jag inte skulle klara det. Fick byta route och gå en lite enklare väg med parkbänkar i närheten om i fall att. Efter 45 minuter var jag tvungen att sätta mig ner för att hämta nya krafter. Detta har inte hänt på flera månader nu. Sen jag började gå ordentligt efter senaste operationen. Det bara inte gick, jag var mer eller mindre svimfärdig. Jag blir riktigt arg när det händer, det är lite av ett bevis på att jag är ok. Nu har jag visserligen integått långpromenad sedan i lördags, pga Emelie kom hem från Barcelona, men inte kan väl behandlingen göra så mycket på så kort tid. Jag menar det var ju inte så under dagarna att jag inte gick alls, det hade klart inte Selma accepterat, men inte våra riktiga långpromenader på två timmar. Jag känner det finns något annat i kroppen med, men jag vet inte vad. Blir lätt yr och orkar inte stå upp längre stunder, men det får vi börja arbeta bort igen. Idag hoppas jag vi kan ta nya tag, men det får vänta några timmar. (Bara inte regnet hunnit till Malmö då). Jag kör vidare med vetegräs och min nya diet som bara blir roligare och roligare ju mer man lär sig och ju fler recept man hittar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar