Kort om mina senaste år.



måndag 28 januari 2013

Qigong för mig!

Röntgen gjord idag. Lite segt kändes det som. Allting tog lång tid. Egentligen inget speciellt men det var lite småproblem här och där. Men jag är så glad att där finns en sköterksa som sätter in nålen i min power port. Det gör att jag slipper plågas av att stickas ett antal gånger, oftast fel då. Det gör så ont. Men detta går bra. Tyvärr ska hon gå på mammaledighet på senvåren, men det får vi ta då. Förhoppningsvis ska man hitta flera som klarar av stora nålen. Nu är det så bara att vänta en vecka på resultatet.

Det bästa med Spenshult var att vi fick testa på Qigong. Har försökt mig på yoga som på alla sätt och vis säkert är fantastiskt för de flesta, men för mig fungerar det inte. Nu fastnade jag för qigong och har med mig hela programmet hem som vi gjorde i fyra dagar. Tur det, annars hade jag klart inte kommit ihåg det här hemma. Funderar på om jag ska anmäla mig till en kurs eller köpa en DVD skiva som start och sedan gå över att fortsätta med fortsättningskurs. Lite velig blev jag här.

1 kommentar:

  1. Ha ha, ja ibland är det inte lätt när man har alternativ :-)
    Håller tummarna att din röntgen ser bra ut.
    Kram Yvonne

    SvaraRadera