Kort om mina senaste år.



torsdag 31 januari 2013

En kämpe har lämnat oss!

Vi har fått en ny stjärna . Må han vila i frid och mina tankar går till hans familj. Han var en stor kämpe och peppade oss alla. Hans kunskapstörst var enorm. Det är med stor sorg jag tänker på honom.

Livet är verkligen inte rättvist. Något jag alltid försöker förmedla till mina barn. Man blir mindre besviken om man är förberedd. Men när man tänker att fina människor ska behöva kämpa och kämpa för sina liv och inte klara sig medan det finns människor som utan att tänka sig för bara dödar andra kallblodigt. Det får mig att rysa av skräck. Var ska vårt samhälle sluta i. Om man ändå inte får något straff (åtta år är inget straff när man under längre tid och med utstuderad råhet tar en annans människas liv), eller om man som ekonomiskt brottlsing får lika många år eller mer, då är det något i vårt rättssamhälle som gått snett. Gör något åt det nuuuuu! Männsikan har blivit rent sadistisk och självgod, kan inte skilja på mitt och ditt och jag skäms. Jag skäms över att lämna över ett samhälle som inte har några människovärderingar till mina barn. Det blir dem som måste reda upp det hela (om de överlever).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar