Kort om mina senaste år.



onsdag 13 juli 2011

Dags snart!

En dag full av tvätt. städning, strykning, packning och vägning av alla väskor. Vi har varit överens om att man inte behöver halva gardroben med sig för bara en vecka. Dessutom har vi tillgång om så skulle vara att tvätta några kläder. Därför har vi varit tvungna att skära ner på antalet plagg och diverse skönhetsartiklar men jag måste säga att alla inklusive Erika (värst för henne som alltid behöver välja bland hela gardroben) lyckats suberpt och om vår våg går rätt innebär det att vi kan handla med oss hem för ca fyra kilo och det kan vara bra att veta så jag skall noga kolla vågen när allt checkas in för att se att deras stämmer med vår, vilket den alltid gjort tidigare.

Fick ytterligare en räkning från Paris att jag skall betala för sjukhusvistelsen. För någon månad sedan fick jag en bekräftelse på att allt var betalt. Snacka om förvirring. Jag fattar absolut inte vad de håller på med. Det är ju faktiskt jag som skall ha ca 25 000 Skr tillbaka av dem och det trodde vi skulle komma nu inte en ny faktura på samma belopp att betalas. Jag fick inte bli opererad om de inte hade fått min betalning så detta är helt absurt och en hel del frustration finns inom mig över detta. Undrar när allt skall få ett slut för jag är så trött över alla problem som börjar hopa sig.

Nåväl, dags att börja koppla av och hoppas på bara goda nyheter under veckan som kommer. Jag ska bada och bada och så bada igen och varva badandet med en bra bok. Så vi hörs igen den 21.

1 kommentar:

  1. Önskar dig en väl förtjänt semester! Kram.
    Chantal

    SvaraRadera