Kort om mina senaste år.



tisdag 5 juli 2011

Några dagar till

Detta har inte varit så "positiva" dagar. Mest en massa tråkigheter till höger och vänster. Inte lätt alla gånger att behöva ta tag i allt. Ibland önskar jag att jag hade hjälp och att vissa problem bara försvann av sig själv. Inte så lätt heller att sitta framför datorn när ögonen rinner och svider. Jag försöker begränsa tiden och sover nog mest för att få dagarna bakom mig. Jag har till och från fortfrande lite svårt med promenaderna. Men nu ska jag inte däppa för mycket. Det har snart gått en vecka och efter då brukar det mesta kännas betydligt bättre.Så, med andra ord, det är bara att vänta och se vad som händer.

Om tio dagar reser vi. Var och inhandlde ett par flip-flop för 50 kronor på Hennes idag. Tyckte det var ett litet fynd. Jag har fortfarande svårt att använda annat än resår i midjan så ett par shorts för 79 kronor slank ner också. Men nu är det färdighandlat. Har fått en helt rund kropp och den vill jag ju hemskt gärna träna bort samtidigt som jag vet om det blir operation kan det vara bra med några kilo för mycket (och det har jag nu det lovar jag :-) ).

TACK för att jag får behålla mitt någorlunda sunda förnuft fast hjärnan är trög!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar