Kort om mina senaste år.



måndag 11 juli 2011

Inte bra!

Igår vaknade jag och mådde inte alls bra. Åt frukost och gick sedan och la mig igen. Det dröjde inte länge till jag fick tömt hela magen. Resten av dagen slötittade jag på TV eller sov. Hade ingen kraft eller energi till något. Idag är jag bättre men inte helt bra. Jag är ganska säker på att det inte är maginfluensa för då skulle någon mer ha blivit smittat. Men vad det annars kan vara har jag ingen aning om. Men det kvittar bara jag nu blir bra. Har inte börjat med packning ännu. Inte heller med planering av tvätt och så, men det löser sig säkert. Vi ska bara på en veckas i solen semester och då krävs inte så mycket packning.

2 kommentarer:

  1. Önskar dig och dina barn trävlig semester
    hoppas att ni njuter alla med bad,sol och
    att bara ta det lugn
    /Marie

    SvaraRadera
  2. Tack Marie,
    Vi ska försöka alla att bara njuta och inte tänka på allt vi har runt onkring.

    SvaraRadera