Kort om mina senaste år.



söndag 31 juli 2011

Allt och inget!

Ett härligt väder har vi haft i Malmö och en underbar kväll. Var och spela Minigolf med alla barnen och kan ni tänka er, jag tror för att jag för första gången vann över dem alla tre.

Måndag imorgon. Hoppas trots allt att min onkolog kommer ringa och berätta vad man bestämt sig för att göra med mig men antar att hon inte gör det. Känns konstigt att andra ska veta men inte jag själv som det berör mest. Men nog om det i sinom tid får jag veta. Det värsta är att jag är nervös för att det inte ska bli några operationer här i Sverige. Vi får se.

Ibland känns det som jag aldrig hittar något i tid, men härom dagen fann jag en bok jag önskar jag läst tidigare som heter Anticancer. Den tar upp vad som är bra att äta och med miljön både i förebyggande syfte men även när man fått cancer (alla sorter). Har inte hunnit läsa den, men den verkar helt klart intressant även om jag redan vet en hel del om det. Den verkar vettig och och mycket läsbar. Nu tror jag inte att det kan vara en ersättning till alla gifter och behandlingar vi får men en mycket bra grund. Allting har en mening säger man så därför var det säkert bestämt att det var nu jag skulle hitta boken. Den finns på Bokus.se om ni är intresserade av den också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar