Kort om mina senaste år.



fredag 22 juli 2011

Foton från vår semester!

Idag fick jag kallelsen till läkaren. Den 9 augusti. Två veckor efter röntgen. Jag är så arg så jag kan inte skriva mera om detta. Ska jag vänta verlkligen i två veckor på ett läkarbesök när jag trodde det var en operationstid jag skulle ha den 9 augusti. Jag liter inte längre på att man vill att vi cancerpatienter ska överleva. Vi är bara försökskaniner. Jag visar lite trevliga bilder och skriver mer när jag lungnat mig och hämtat mig från chocken.




Visst är det gott med glass ibland!!!

Första kvällen och vi hade glömt badkläderna med, vi var så frestade att gå i...

Så här skönt hade vi det vid poolen!

Lite för mycket sol, därav skjortan.

Försök att lura till sig lite av Emelies öl!

Här lär jag Marcus lägga olika patianter.

Ljuv, varm sommarkväll (solfrossa därav tröjan)!

Bara i Spanien jag dricker kaffe, jag älskar deras och kan inte motstå det!

Shoppingrunda samt promenad i den vackra naturen.

Visst set det härligt ut...

På språng till...

Favo stället!

Han kunde vara i i flera timmar åt gången...

Förbjudet att hoppa, men alla andra gjorde det, så det var svårt att få honom att låta bli.

Ny lek!

Paus i shoppingen!

Underbar strand att bada vid.

Bilden säger allt.

Coola marcus på enda restaurangkvällen...

bredvid sitter Erika och

på andra sidan bordet sitter vi!

Marcus hjälper till att resa ett parasol som vält av blåsten.

Vår spelhåla på kvällarna!

Visst njuter dem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar