Kort om mina senaste år.



tisdag 19 mars 2013

Antibiotikan inhämtad!

Antibiotika var nödvändigt i mitt fall, vilket jag klart misstänkte. Kanske det blir mindre hostande också inom kort tid. Har inte ens kvar krafter att gå från soffan till köket för att laga mig en bit mat, pust. Ordentligt irriterande men det ska förhoppningsvis inte ta många dagar förrän jag är tillbaka nu. Det brukar ge sig ganska snart tycker jag. Då blir det på nytt att ta sig an långpromenaderna med Selma, som för övrigt löper precis lagom just nu. Hon kan vara lite omöjlig under denna period och brukar inte ha så mycket emot lite kortare promenader. Passar perfekt.

Idag kom min bok; Överlista din cancer - alternativa icke-toxiska behandlingar som fungerar. Kanske inte räknar lika mycket med att hitta en ny behandling men snarare ett antal tips, bra råd och mer vetskap om cancer. Kommer klart skriva om jag hittar något bra eller om jag tycker den är värd att köpas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar