Kort om mina senaste år.



söndag 17 mars 2013

Operationsstadiet igen?

Nu är jag lite mer orolig för jag kom att tänka på att detta är andra gången på fem veckor som jag haft hosta och feber. Tror det kan vara bäst att ringa och prata med sjukhuset imorgon om det är något man ska kolla upp. Känner av både luftrören och lungorna nu. Lungorna kan klart bero på att jag hostar och hostar och det skapar säkert en form av träningsvärk.
 Nu vill jag inte ha några komplikationer. Nu ska lungorna vara bra. Men jag fick senast jag var hos läkaren utskrivet Bricnyl och det kändes så bra att jag fattade inte att jag inte frågat om detta tidigare. Sen kom hostan och febern igen en vecka senare och vips är jag tillbaka till efter operationsstadiet och det spelar ingen roll hut mycket Bricanyl jag tar, det har mindre verkan nu. Alltid något, hela tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar