Kort om mina senaste år.



torsdag 14 mars 2013

Överlista din cancer med alternativa icke toxiska behandlingar?

Nu ska skåningarna ut och glatta i snön igen. Men jag gillar det för att det lyser upp och piggar upp och lite gran i denna trista väntetid. Nu vill vi ha vår och varmt igen.

Var inne på en hemsida igår och såg denna boken
http://www.bokus.com/bok/9789197971430/overlista-din-cancer-alternativa-icke-toxiska-behandlingar-som-fungerar/

Överlista din cancer med alternativa icke toxiska behandlingar som fungerar.
Boken går bl a att beställa på bokus.se

Eftersom jag såg den igår och beställde den idag vet jag inte mer om den. Om den är bra eller dålig eller om det kan fungera det hon skriver om. Jag vill bara tipsa er om den. Hon skriver att det är 21 olika behandlingar hon tar upp och en massa annat. Hon är själv läkare i botten som skrivit boken och blev drabbad av cancer i familjen. Hon började som jag rota runt för att se vad som finns i området att läsa och göra och skrev så till slut denna bok på runt 500 sidor.

Boken kom ut i februari 2013 vilket gör det svårt att hitta någon som både läst om den och samtidigt skrivit något om den. Men ni får själva bilda er en uppfattning om den.

2 kommentarer:

  1. Tänkte fråga om ´de fyra vita´som du skrev om tidigare. Socker och vitt mjöl naturligtvis men de övriga två vilka är de? Svårt att veta vad man ska undvika och ännu svårare att veta vad man faktiskt kan äta! Kämpar på med vitlök, svartpeppar och gurkmeja i precis allt.
    Hälsningar
    Christina

    SvaraRadera
  2. Förlåt, ibland är jag mer förvirrad. De fyra vita är; Mjöl, mjölk, socker och salt. Jag fuskar någon gång med ekologiska mjölkprodukter men känner av det numera också. Eftersom jag äter 70-85 procent choklad ibland är där något socker med (vilket jag inte gillar). Tycker du gör rätt med gurkmeja, svartpeppar och vitlök. Om du gillar det så lägg till även ingefära. Men det är klart en speciell smak i det. Om man undviker dessa "fyra vita" kan man äta allt annat. Så resonerar jag, men ingen vet till 100%. Lycka till!
    Hälsningar
    Karin

    SvaraRadera