Kort om mina senaste år.



onsdag 6 mars 2013

Blåmärken efter egen brutal hantering!

En del saker tar längre tid att förstå och andra går fort. Har i några år nu haft konstiga känslor i mina överarmar. Det känns som det är i musklerna och jag har trott att det kommer från mina träningar eller inte träningar.
Måste sträcka på dem och massera dem hårt. Ofta har jag blåmärken efter min brutala hantering av dem. Det sticker men framför allt bara en stor obehagskänsla sprider sig oftast på kvällen i båda överarmarna. Varför jag känner det mera på kvällen begriper jag inte men det finns säkert någon bra förklaring till det med.

Om jag försöker tänka på vad det kan vara kan jag inte hitta annan anledning än att det är biverkningar från cellbehandlingar som på sitt sätt ger mig sin påminnelse. Måste hela tiden röra på mig för en eller annan anledning. Har alltid trott att de ska bli bättre för att till slut försvinna men det är precis samma känsla hela tiden så mest troligt för jag leva med det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar