Kort om mina senaste år.



lördag 16 mars 2013

Så kom förkylningen med!

När man får knepiga och negativa besked är det ofta man får någon del av kroppen som säger ifrån som typ förkylning, feber eller något annat. Igår kväll kom min feber och hosta och jag är nog rätt övertygad om att det är en lindrigare variant av lunginflammation.
 Det är bara så svårt att veta när man ska gå till läkaren. Jag menar, hade jag inte haft cancern hade jag inte funderat en sekund på att söka läkarvård, men eftersom jag känner att det trycker på luftvägarna tror jag inte det är helt bra och operationerna gör sig påminda för mig. Hostar lika mycket om inte mer igår och idag än efter jag kom hem från Freiburg.

Det är så sårbara vi är med negativa besked, automatiskt följs dem av tråkiga följder. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar