Kort om mina senaste år.



måndag 24 januari 2011

En återhämtningsdag!

Detta har fått vara lite av en återhämtningsdag när jag inte gjort mycket. Väntat och hoppats att min läkare skulle ringa för att hon fått tag på professorn i Paris men ingen tur idag heller. Fick bytat däcket som mest troligt var någon som luftat, men det var jag mest glad för så att jag inte skulle behöva byta däcket vilket hade kostat mig en massa pengar. Selma har blivit klippt och alla tovor är nu borta. Hon har något märkligt i ena örat som luktar skumt. Kanske öroninflammation eller bara smuts. Det är rent nu så får vi se imorgon, hon verkar inte ha ont som tur är. Redovisat alla helgens kioskpengar och där blev en bra slant över till båda lagen. Flickorna kan använda det till sin nästa resa till RM.

Skall till tandläkaren på sjukhuset imorgon. Blir antagligen ett skräckbesök. Mitt tandkött är så ömtåligt att det blöder bara jag borstar tänderna med en barntandborste. Hur ska då en tandläkare kunna röra vid mina tänder utan att jag kommer skrika? Får se hur det går imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar