Kort om mina senaste år.



fredag 14 januari 2011

Prova på Mandala målning!

Ibland krånglar datorn så det blir så frustrerande att skriva. Igår var en sådan dag. Men mesta tiden igår blev att fira e 90-årig dam. Den som fick bli så gammal och ändå vara full av liv. Kanske blir hon  hundra år också.

 Igår kväll var jag med Leva livet och prövade på Mandala målning på sensus.se. För er som inte provat kan jag varmt rekommendera det. Riktig spännande, roligt och avkopplande. Vi var 10 stycken som var helt fascinede. Vi som annars brukar prata nonstop var i princip helt tysta i hela TRE timmar. Kan jag varmt rekommendera. Precis alla kan måla en Mandala teckning tom jag.

Paris svarar inte så inga besked därifrån. Märkligt men så går det väl till i Frankrike då. Jag måste erkänna att jag inte har stor erfarenhet av landets kultur. I vilket fall så känns det mer och mer angeläget om en operation. Cellgiftet börjar slå ut mig fullständigt. Det blir svårare och svårare att hitta energi. Som en annan smygande biverkning har jag börjat få problem med fötterna igen. Jag hade det rätt allvarligt när jag åt Tarceva men har varit fri från det ett bra tag nu. Gör ont när man går och känseln försvinner ibland. Iskalla emellanåt och domningar. Det är en biverkning det vet jag. Har även mer och mer ont i luftrören. Svårare och svårre att ta riktigt djupa andetag, då gör det ont. Också en biverkning som blir värre för varje gång jag blir behandlad. Känns riktigt akut med operation, om det nu är möjligt. Men min energi minskar och  och nu börja det bli riktigt, riktigt angeläget att få svar från annat håll. Innan min energi helt försvunnit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar