Kort om mina senaste år.



tisdag 18 januari 2011

Fortfarande på jakt efter svar!

Min snälla läkare kom bara fram till sekreteraren i Paris igår. Det gick inte att komma förbi henne och till läkaren himself. Men hon ville ha det på fax eller email. Hon fick ett fax lite senare. Vågar jag hoppas nu, eller? Men antagligen blir det inte mycket mer respons på detta. Men återigen, min snälla läkare har lovat ringa igen på torsdag om vi fortfarande inte hört något då. Jag menar till slut måste ju även hon svara, så här kan vi inte ha det. Verkar helt orimlig situation. Tar enormt på mitt psyke men det är bara att försöka tänka på något annat.

Min sjunde behandling är nu avklarad och jag är helt färdig. Kunde inte sova inatt pga allt kortisonet. Fick lite mindre idag så lite bättre går det förhoppningsvis inatt. Men nu är jag illamående och trött och måste sluta skriva.

TACK alla som stödjer mig i min jakt på profesorn?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar