Kort om mina senaste år.



tisdag 4 januari 2011

En salig blandning av basket och behandling.

Ber om ursäkt att jag inte hunnit skriva något på två dagar nu. Har varit upptagen av min sjätte cellgiftsbehandling som ju brukar vara i två dagar och kräva mycket extra sömn. Samtidigt har Marcus spelat fem matcher mer än nog så underhllande basket. De två sista matcherna med förlängning i båda har lett till att de i morgon klockan tio spelar final. De har slagit ett av norges  förhandstippade tippade lag samt ett extremt bra Marbo lag- riktigt roliga matcher. Allt tack vare era tummar som ni hållt för dem http://klubben.se/malbas/2983-nyhetsarkiv-item-95098.html. Här är ett referatm från en av dagens matcher.

Nu hoppas jag professorn bringar tur denna vecka och har haft mitt ärende uppe idag och att vi till slut kan få ett positivt besked från Paris imorgon!

TACK porjar 95 för alla trevliga matcher vi fått se av er!

p.s. bilder kommer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar